אין מוצרים בסל הקניות שלך
Filters
חיפוש
Close

ראשי אימון ומחזיקים

קטגוריה זו פונה במיוחד לבתי ספר לספרות ולתלמידים אשר לומדים את מקצוע עיצוב השיער. תוכלו למצוא כאן ראשי בובה איכותיים, בעלי שיער מסוגים שונים, שמגיע בצבעים ובאורכים שונים. כמו כן, וולדן מציעה לכם מגוון של מחזיקים מיוחדים לראשי הבובה הללו (גם שולחניים וגם ניידים).

מיין לפי
הצג בעמוד

חדש! ראש אימון גבר עם זקן ושפם

ראש בובה לאימון בדמות גברית לעיצוב תספורות, זקנים ושפמים. ראש האימון עשויי שיער טבעי איכותי 100%.
₪ 524.00

עמוד טלסקופי מהודר לראש בובה 3 רגליים

חצובה טלסקופית איכותית במיוחד המיועדת לראש אימון. החצובה מתכווננת והיא בדגם של חצובה מתקפלת.
₪ 667.00

ראש אימון באדג'ט שיער טבעי

ראש אימון שיער טבעי 100%. מותאם במיוחד לבתי ספר לספרות.
₪ 343.00

ראש אימון טבעי L

ראש אימון שיער 100% טבעי באיכות גבוהה, בצבע חום. אורך שיער בין 45 ס"מ לבין 51 ס"מ בקירוב. השיער הוא שיער טבעי ולכן, ניתן לבצע עמו מכלול רחב של פעולות כימיות וחמות: ייבוש עם פן, החלקה עם מקלון, סלסול בעזרת מקלון סלסול, צביעה ועוד ולקבל תוצאות מצוינות, שמשקפות את המציאות.
₪ 661.00

ראש אימון טבעי M

ראש אימון שיער 100% טבעי, באיכות גבוהה ביותר. אורך השיער הוא בין 35 ס"מ לבין 40 ס"מ וצבעו חום. השיער הוא שיער טבעי ולכן, ניתן לבצע עמו מכלול רחב של פעולות כימיות וחמות: ייבוש עם פן, החלקה עם מקלון, סלסול בעזרת מקלון סלסול, צביעה ועוד ולקבל תוצאות מצוינות, שמשקפות את המציאות.
₪ 439.00

ראש אימון פרוטאין L

ראש אימון משיער מלאכותי פרוטאין בצבע בלונד, הדומה במרקם שלו לשיער טבעי (אך אינו טבעי). השיער המלאכותי נוח לגזירה, מתאים לצביעה אך לא ניתן להבהרה לאחר הצביעה. חשוב להבין שהשיער מלאכותי ולכן לא מגיב לפעולות כשיער טבעי- הראש מתאים במיוחד לאימון תסרוקות ולא לעבודה בחום.
₪ 363.00

Filter by:

Clear All
Min: ₪ 46.00 Max: ₪ 667.00
₪46 ₪667